Nicha Yazid
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 18 July 2012 | 00:59 | 0 Atasinchi
Hikkkhhhokk,, ini takada kena mengena pasal insan yang bergelar LELAKI :D
-
-
-
-
-
-

Merinduimu adalah satu cperasaan yang takboleh nak ditipu..
memaafkanmu adalah satu senyuman untuk mengeratkan persahabatan nie,
tapi semua bagi kau kau dan kau, bukan aku..
tapi maafkan aku sebab terlalu ego dan berkerashati supaya takmenegur kau kau dan kau..
aku bukan apa, tapi aku taknak benda yang pernah kau kau dan kau buad berulang lagi dekat aku..
cukup sekali, kitaboleh kawan macam biasa, tapi takserapat dulu..
aku takkesah kau kau dan kau nak cakap apa, aku terima..
biarlah akuu diam XD,
akuu tahu kau kau dan kau pernah baikk dengan aku,
tapi biarlah ianya berlalu pergi, aku selesa macamnie,
papepun akuu sayang kau kau dan kau :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Me ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Muhammad Faqrul Najmi