Nicha Yazid
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 6 July 2012 | 07:13 | 0 Atasinchi
Kawan, itu satu perkataan yang kadang kala buad kita gembira kadang kala juga buad kita sedih..
Dulu aku ada kawan yang serba serbi sama dengan perangai akuu.. Erm
Nak katakan kembar tak seromanlahh pun ada. Tapii tuhh semua sudah menjadi kenangan.. 
Erm takkusangkatakkudunga, Aku hanya redha apa yangg jadi, 
Mungkin ada hikmah semua nie, Aku hanya mampu berdoa kita akan kembali seperti dulu..
Ermm Akuu susah nakk SAYANG seseorang yang baru aku kenal..
Dan akuu susah nak PERCAYA orang..
Tapii dengan kau semuanya akuu bolehh masukk,
seolah akuu dah lama kenal dengan kauu, erm Akuu rindu nakk lepak dengan kau.. 
Tapii tuh semua angan yang takpasti akan terjadi..
Takapalah, dengan dugaan semua nie aku hanya mampu tersenyum,
Untuk pengetahuan kau, akuu TAKPERNAHBENCIKAU.. 
walaupun kau sedaya upaya buad akuu benci kau, tapii takpernah terlintas nak bencikau.
Kalau kau baca lah entry aku nie, akuu nak kau tahu aku SAYANG kau sesangadd,
Kbai

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Me ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Muhammad Faqrul Najmi