Nicha Yazid
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 26 December 2011 | 19:40 | 0 Atasinchi
Heyheyheyheyheyheyhey ..
Bebudak yang dekat atas niee ,, Aku teringat masa kita sekolah rendah dulu weyy . Rindu weyy ..Perghh kenangan .. Bila lah dapat macam dulu .. Sekarang aku okeyy dengan Dila and Cipah , Ilya sudah kurang , Cipah pun tak selalu . Aku nak macam dulu boleh ? Aku tahuu tak akan terjadi semua tuh kan sayang ? Err tidak mengapalah , Asal satu sekolah dengan Korang . Dapat tengok muka korang pun sudah bermakna .. Tpi aku miss masa dedula kala .. Kekadang teringat weyy .. Hihi :) , But now semua sudah ada kawan memasing .. Its okey sayang korang tetap dihatii .. Sumpah aku tak pernah lupa masa dedulu .. Aku miss gila kita bersama baliikk .. :') Tidak mengapa , aku faham bukan senang nak kembalikan semua tuhh .. Kann ? Aku selalu berdoa kita bersama macam dedulu .. AMIN ! Meyyhh ciumm sikitt .. Muah .. :*
KBOI !
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Me ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Muhammad Faqrul Najmi