Nicha Yazid
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 20 December 2011 | 20:41 | 0 Atasinchi
Heyheyheyheyheyheyhey ..
Hari nie nak merapu sekejap . Hahha . Aku hairan betullah .. Bercinta dengan orang lain tetapi hati dekat orang lain ? Err , Kalau takk cinta seseorang tuhh buad apa acc dia dalam hidup betul tak ? Sungguh menjengkelkan .. Err kesian lah dekat pasangan tuh .. Mati mati sayangkan kau . Kau boleh sayang orang lain .. Dushh .. Belajarlah untuk sayang dia .. Mak aku berpesan PERGI PADA ORANG YANG SAYANG KITA BUKAN ORANG YANG KITA SAYANG .. Kerana orang yang kita sayang tak semestinya dia sayang kita dengan sepenuh hati dan seikhlas yang mungkin .. Cuba lah menghargai seseorang itu , Jangan lah mempergunakan dia ! Haa lagi satu jangan coup dengan seseorang itu dengan memandang DUIT ! Tolong lah jangan jadi PISAU CUKUR ! Err . Sungguh benci akuu .. Kalau nak sesuatu tuh guna lah duet sendiri , Nie tak nak meminta ! Err .. Susah sungguh ada orang macam nie dekat dunia nie .. Heyhey perempuan yang terasa dirinya mengikis duet lelaki , Sudahsudah lahh ! Tak kemana lah semua tuh .. Jangan disebabkan perangai kau , kau dengan sidia break .. Hihi , Setahu aku lelaki paling pantang perempuan coup dengan dia sebab DUIT , Aku bukan cakap apalah .. FAKTA kut ! Haa yang lagi satu aku perasan .. Bebudak sekarang niee nak coup dengan orang yang HOT . Err heyhey , tak kemana lah semua tuhh kau nak tahu semua mati pakai KAIN KAPAN , MINYAK WANGI KAPUR BARUS ! Tak ada yang pakai lain dari lain .. Tolong lah jangan pandang semua tuh , tak kemana pun .. Hihi lelaki pun satu pandang perempuan yang lawa je . Err , kut muka saja lawa , hati hodoh nak buad apa ! Mengelabah betul .. Yang si perempuan pulak nak laki yang handsome , hadoy .. sungguh menjengkelkan lahh !! 

p/s : Sorry pada sesapa yang terasa , tak ada niat okey . entry nie aku buad sebab aku perasan semua tuh , yelah dekat FB ramai orang yang aku nampak .. Ada yang baik dan disebaliknya . Sesiapa yang ada kena mengena dalam entry aku nie , bawak lah berfikir .. tak kemana pun kau buad semua tuh .. Hee :) , Btw aku bukan nak cakap aku nie baik . Aku pun pertimbangkan apa yang aku tulis .. Aku pun ada buad salah , tapi semua tuh masih boleh diperbaiki .. Sedar sebelum terjadi .. Jangan sudah terjadi baru nak sedar ? hihi 
KBOI !
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Me ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Muhammad Faqrul Najmi