Nicha Yazid
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 15 November 2011 | 19:18 | 0 Atasinchi
Clikk untuk membesar !!
Sebelum tuhh . Thankss okeyy . Sukenyee hatii akuu !!
Niee laa die budak yang takk berfikir sebelum buad !! 
----------------------------------------------------------
Heyheyhey !! Kau nak tuduh aku tanpe usul perekse ? 
Pergi lantak same kau laa !! Akuu takk heran !!
Lepas apee kau sudah cakap niee , Aku akan ingat sampai MATI ! :)
Bukan kau sorang je kawan akuu laa sayang !!
Weyy akuu sudah tahuu laa cerite yang kau pergi jaje dekat orang !!
Urmm .. Akuu rase kau bahagie buad cerite pasal orang niee . 
Urm entah ape tah !! Kau tuduh aku ? DUSH !
Thankss , Ape yang kau tuduh tuhh semue tak betul !
Hhahahaha . Akuu rase kau nie takk fikir dose kot ..
Memburuk sangke dekat orang ..
Akuu bukan nak cakap aku niee BAIK ! Okeyy ..
Tapi aku just cakap ape yangg betul ..
Opsssss lupe pulakk ..
Kau niee budak baikk TAK PERNAH MENCARUT !
Aku nie kan JAHAT ! Hahaha . Akuu tak nafikan .
Setiap manusia buad kesalahan .. Tapi untuk pengetahuuan kau !
Akuu takk hamak laa nak cerite pasal kau dekat orang !
Tapii bilee kau suda macam FUCKER !
Memang berapi laa akuu .. Urmm .
Sedap nak menuduh yeee !! Pergi bawak masuk kubur !
Kau takk nak kawan dengan aku kan ?????
Pergilaa bawak mati semue tuhh yee !!!!
Argghh . Kau pandai fikir sendiri .. Kau sudah besar !!
Teruskanlaa menuduh orang yee .. !!
Hobi kau kot ! Hahahah . Teruskanla ..
KBOI !
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Me ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Muhammad Faqrul Najmi